İşletmeler için AI Destekli Müşteri Hizmeti Aracı
Intellecta, sohbet, sosyal medya ve e-posta gibi birden fazla platformda sorgulara anında yanıtlar sağlayarak müşteri hizmetlerini geliştirmek için tasarlanmış web tabanlı bir AI aracıdır. 7/24 mevcut olan bu araç, müşterilerle herhangi bir dilde etkileşim kurmak için gelişmiş generatif önceden eğitilmiş dönüştürücü modellerini kullanarak yolculukları boyunca kesintisiz bir deneyim sağlar. Araç, ürün sorguları, ön satışlar ve iadeler gibi geniş bir görev yelpazesini verimli bir şekilde yönetebilmesi için şirket spesifik verilerle eğitilmiştir.
Müşteri etkileşimlerinin yanı sıra, Intellecta, yorumları ve doğrudan mesajları yöneterek sosyal medya etkileşimini otomatikleştirir ve olumsuz geri bildirimleri de denetler. İşletmelerin müşteri etkileşimini daha iyi anlamalarına yardımcı olmak için çeşitli iletişim kanallarından gerçek zamanlı içgörüler sunar. Özelleştirilebilir özellikler, şirketlerin marka sesini korumasını sağlar ve araç, bir şirketin web sitesiyle bağlantı kurarak bilgi tabanını sürekli güncelleyerek her zaman doğru ve ilgili bilgilerin mevcut olmasını garanti eder.